fredag 1 april 2011

Första tårtbeställningen

Här kommer bilder på min första tårtbeställning bestående av tre tårtor som hämtades idag.

Ljus tårtbotten
Fylld med jordgubbsmousse och glasskräm
Spacklad med grädde
Täckt med MMF
Dekorerad med MMF och ett satinband

Chokladtårtbotten
Fylld med mörkchokladmousse och vitchokladmousse
Spacklad med chokladkräm
Täckt med MMF
Dekorerad med MMF och kristyr

Chokladtårtbotten
Fylld med mangomousse
Täckt med chokladkräm
Dekorerad med MMF

Tårtbeställningen gjordes från studion Totallyyou här i Boden då de skulle ha nyinvigning av studion kombinerat med frisörstart. Precis som många andra tjejer gillar flera av dem choklad och ville ha två tårtor av detta. Dekorationerna går alla i svart då detta "sammanfogar" tårtorna trots att det är rätt olika och även passar stilen som tjejerna gillar.
Nu hoppas jag bara att de blev nöjda med tårtorna!

3 kommentarer:

  1. Jag är så stolt över att jag har en så duktig syster!

    Malin

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina och GODA tårtor! =)

    SvaraRadera
  3. Ser att jag borde ha beställt tårtor av dig istället, jättefina är dom ju! :).
    Vi får se om jag lägger upp nå bilder, mina bakverk är nämligen inte så avancerade och verkligen inte i klass med dina ;).

    SvaraRadera